ElarK-PNU

Інтегроване навчання як засіб пізнавального розвитку дошкільників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бидюк, Ольга Борисівна
dc.contributor.author Ватаманюк, Галина Петрівна
dc.date.accessioned 2025-01-13T09:29:05Z
dc.date.available 2025-01-13T09:29:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бидюк О Б., Ватаманюк Г. П. Інтегроване навчання як засіб пізнавального розвитку дошкільників. The XII International Scientific and Practical Conference «Innovations in modern education: European and global context», November 25-27, 2024, Krakow, Poland. С. 171-175. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8648
dc.description.abstract Серед педагогічних інновацій, які активно використовуються в світовій педагогічній практиці з метою розвитку різних аспектів дитячого буття, найпопулярнішою є інтегрована технологія, спрямована на формування в дітей цілісної картини світу, здатності людини до системного мислення при розв'язанні теоретичних і практичних завдань, оскільки предметна роз'єднаність є однією із причин фрагментарності світогляду випускника закладу дошкільної освіти (ЗДО). Перехід до інтегрованого освітнього процесу є нагальною потребою сьогодення, що обумовлено модернізацією дошкільної освіти та психофізіологічними особливостями сучасних дошкільників, їхніми соціокультурними запитами. Інтеграція знань розвиває процес пізнання світу і готує дитину для подальшого практичного контакту з ним. Тому важливо в свідомості дітей сформувати цілісну картину оточення, а не відокремлені навчально-предметні знання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher European Conference en
dc.title Інтегроване навчання як засіб пізнавального розвитку дошкільників uk_UA
dc.type Thesis en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу