Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Челяда, Ірина | |
dc.date.accessioned | 2025-01-14T09:02:21Z | |
dc.date.available | 2025-01-14T09:02:21Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Челяда І. Особливості логопедичної роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ірина Челяда. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 93 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8650 | |
dc.description.abstract | При організації освітнього процесу з дітьми з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня в умовах спеціального закладу освіти логопедична корекційна робота виступає однією з головних наскрізних ліній і її актуальність та ефективність визначає напрямки їхнього розвитку в подальшому. Необхідно відзначити, що мовленнєві компетентності є одними з найбільш складних для оволодіння дітьми цієї групи. Мета роботи – перевірка ефективності проведення логопедичної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня й обґрунтування індивідуальної траєкторії розвитку з урахуванням рівня сформованості комунікативних компетенцій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості логопедичної роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 93 | uk_UA |