ElarK-PNU

Особливості логопедичної роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Челяда, Ірина
dc.date.accessioned 2025-01-14T09:02:21Z
dc.date.available 2025-01-14T09:02:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Челяда І. Особливості логопедичної роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ірина Челяда. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8650
dc.description.abstract При організації освітнього процесу з дітьми з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня в умовах спеціального закладу освіти логопедична корекційна робота виступає однією з головних наскрізних ліній і її актуальність та ефективність визначає напрямки їхнього розвитку в подальшому. Необхідно відзначити, що мовленнєві компетентності є одними з найбільш складних для оволодіння дітьми цієї групи. Мета роботи – перевірка ефективності проведення логопедичної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня й обґрунтування індивідуальної траєкторії розвитку з урахуванням рівня сформованості комунікативних компетенцій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості логопедичної роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 93 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу