ElarK-PNU

Формування вербальних засобів спілкування у дітей з системними порушеннями мовлення І рівня

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Піпаш, Оксана
dc.date.accessioned 2025-01-14T11:59:15Z
dc.date.available 2025-01-14T11:59:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Піпаш О. Формування вербальних засобів спілкування у дітей з системними порушеннями мовлення І рівня: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Оксана Піпаш. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8653
dc.description.abstract Сучасний етап розвитку теорії та практики логопедії характеризується підвищеною увагою до вивчення дітей із відсутністю вербальних засобів спілкування. Актуальність дослідження визначена пошуком шляхів оптимізації логопедичної роботи, які забезпечують активізацію мовленнєвої діяльності дітей з системними порушеннями мовлення І рівня, розробкою та впровадженням спеціальних умов диференційованого навчання, визначенням тактики та стратегії відбору методів, засобів і прийомів навчання. Мета дослідження – визначити особливості формування вербальних засобів спілкування у дітей з системними порушеннями мовлення І рівня. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Формування вербальних засобів спілкування у дітей з системними порушеннями мовлення І рівня uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу