ElarK-PNU

Особливості формування синтаксичних явлень у дітей із загальним недорозвитком мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скаженюк, Ірина
dc.date.accessioned 2025-01-14T12:30:57Z
dc.date.available 2025-01-14T12:30:57Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Скаженюк І. Особливості формування синтаксичних явлень у дітей із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ірина Скаженюк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 98 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8655
dc.description.abstract Пріоритетним завданням дошкільного періоду виступає оволодіння рідною мовою як однією з передумов повноцінного опанування знаннями, розвитку логічного мислення, творчих здібностей, пізнавальної діяльності в цілому. Однак у спеціальній педагогіці та логопедії недостатньо уваги приділено питанню синтаксичної складової через наявність проблем формування складносурядних і складнопідрядних речень у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Мета дослідження – обґрунтувати та експериментально перевірити методику дослідження стану сформованості синтаксичної складової у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІ-ІІІ рівня. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування синтаксичних явлень у дітей із загальним недорозвитком мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 98 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу