ElarK-PNU

Психологічні механізми розвитку дислексії у дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мендришора, Ольга
dc.date.accessioned 2025-01-17T07:43:18Z
dc.date.available 2025-01-17T07:43:18Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Мендришора О. Психологічні механізми розвитку дислексії у дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ольга Мендришора. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 98 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8658
dc.description.abstract Оцінка деструктивного впливу дислексії на особистісне та мовленнєве становлення дитини та необхідність пошуку шляхів ефективної інтеграції здобувачів освіти із проявами дислексії в соціокультурний простір детермінують дослідження проблеми дислексії як в контексті логопедичних, так і психолого-педагогічних досліджень. Мета дослідження – теоретичне та експериментальне обґрунтування психологічних механізмів розвитку дислексії у дітей старшого дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Психологічні механізми розвитку дислексії у дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 98 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу