dc.contributor.author |
Сенинець, Антоніна |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-17T08:26:52Z |
|
dc.date.available |
2025-01-17T08:26:52Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Сенинець А. Особливості корекції недоліків писемного мовлення в учнів молодших класів з порушеннями розумового розвитку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Антоніна Сенинець. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 67 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8659 |
|
dc.description.abstract |
У більшості розумово відсталих учнів виникають труднощі при оволодінні правильною писемною мовою, на що вказують помилки при читанні і в процесі виконання письмових робіт. Якщо у дітей з порушеннями розумового розвитку навички писемного мовлення недостатньо сформовані, це призводить до неможливості вільно користуватись багатьма досягненнями сучасної науки і культури, обмежує коло їхнього спілкування, що має вплив на інтеграцію аномальної дитини в суспільстві. Мета дослідження – вивчення особливостей корекції порушень писемного мовлення в учнів 4-го класу з порушеннями розумового розвитку спеціальної загальноосвітньої школи шляхом організації проведення з ними системи бінарних уроків. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості корекції недоліків писемного мовлення в учнів молодших класів з порушеннями розумового розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
67 |
uk_UA |