Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сенинець, Антоніна | |
dc.date.accessioned | 2025-01-17T08:26:52Z | |
dc.date.available | 2025-01-17T08:26:52Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Сенинець А. Особливості корекції недоліків писемного мовлення в учнів молодших класів з порушеннями розумового розвитку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Антоніна Сенинець. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 67 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8659 | |
dc.description.abstract | У більшості розумово відсталих учнів виникають труднощі при оволодінні правильною писемною мовою, на що вказують помилки при читанні і в процесі виконання письмових робіт. Якщо у дітей з порушеннями розумового розвитку навички писемного мовлення недостатньо сформовані, це призводить до неможливості вільно користуватись багатьма досягненнями сучасної науки і культури, обмежує коло їхнього спілкування, що має вплив на інтеграцію аномальної дитини в суспільстві. Мета дослідження – вивчення особливостей корекції порушень писемного мовлення в учнів 4-го класу з порушеннями розумового розвитку спеціальної загальноосвітньої школи шляхом організації проведення з ними системи бінарних уроків. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості корекції недоліків писемного мовлення в учнів молодших класів з порушеннями розумового розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 67 | uk_UA |