ElarK-PNU

Особливості корекції недоліків писемного мовлення в учнів молодших класів з порушеннями розумового розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сенинець, Антоніна
dc.date.accessioned 2025-01-17T08:26:52Z
dc.date.available 2025-01-17T08:26:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Сенинець А. Особливості корекції недоліків писемного мовлення в учнів молодших класів з порушеннями розумового розвитку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Антоніна Сенинець. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 67 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8659
dc.description.abstract У більшості розумово відсталих учнів виникають труднощі при оволодінні правильною писемною мовою, на що вказують помилки при читанні і в процесі виконання письмових робіт. Якщо у дітей з порушеннями розумового розвитку навички писемного мовлення недостатньо сформовані, це призводить до неможливості вільно користуватись багатьма досягненнями сучасної науки і культури, обмежує коло їхнього спілкування, що має вплив на інтеграцію аномальної дитини в суспільстві. Мета дослідження – вивчення особливостей корекції порушень писемного мовлення в учнів 4-го класу з порушеннями розумового розвитку спеціальної загальноосвітньої школи шляхом організації проведення з ними системи бінарних уроків. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості корекції недоліків писемного мовлення в учнів молодших класів з порушеннями розумового розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 67 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу