dc.contributor.author |
Смоля, Артем Васильович |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-23T07:19:59Z |
|
dc.date.available |
2025-01-23T07:19:59Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Смоля А. В. Тенденції розвитку і якості обслуговування готельних підприємств регіону: бакалаврська роб.: 241 Готельно-ресторанна справа / Артем Васильович Смоля. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 58 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8672 |
|
dc.description.abstract |
Навіть попри повномасштабну війну попит на якісні послуги проживання в Україні залишається високим, особливо у західному регіоні. Належна якість обслуговування є ключовим фактором у залученні й утриманні клієнтів. Водночас, готельний бізнес є висококонкурентним. Щоб виділитися на ринку послуг, готельні підприємства повинні пропонувати високий рівень обслуговування, а тому дослідження та впровадження новітніх стандартів якості є особливо актуальним і важливим. Мета роботи – дослідити тенденції розвитку якості обслуговування у готельних підприємствах у глобальному та регіональному вимірі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
241 Готельно-ресторанна справа |
uk_UA |
dc.title |
Тенденції розвитку і якості обслуговування готельних підприємств регіону |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
58 |
uk_UA |