ElarK-PNU

Тенденції розвитку і якості обслуговування готельних підприємств регіону

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Смоля, Артем Васильович
dc.date.accessioned 2025-01-23T07:19:59Z
dc.date.available 2025-01-23T07:19:59Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Смоля А. В. Тенденції розвитку і якості обслуговування готельних підприємств регіону: бакалаврська роб.: 241 Готельно-ресторанна справа / Артем Васильович Смоля. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 58 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8672
dc.description.abstract Навіть попри повномасштабну війну попит на якісні послуги проживання в Україні залишається високим, особливо у західному регіоні. Належна якість обслуговування є ключовим фактором у залученні й утриманні клієнтів. Водночас, готельний бізнес є висококонкурентним. Щоб виділитися на ринку послуг, готельні підприємства повинні пропонувати високий рівень обслуговування, а тому дослідження та впровадження новітніх стандартів якості є особливо актуальним і важливим. Мета роботи – дослідити тенденції розвитку якості обслуговування у готельних підприємствах у глобальному та регіональному вимірі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 241 Готельно-ресторанна справа uk_UA
dc.title Тенденції розвитку і якості обслуговування готельних підприємств регіону uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 58 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу