dc.contributor.author |
Олексюк, Василина |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-31T08:58:19Z |
|
dc.date.available |
2025-01-31T08:58:19Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Олексюк В. Особливості формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Василина Олексюк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 113 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8695 |
|
dc.description.abstract |
У дошкільників з порушеннями мовлення труднощі становлення міжособистісних відносин, неадекватність емоційних реакцій, оцінки та самооцінки, низька пізнавальна мотивація, порушення комунікативної діяльності призводять до різкого зниження рівня психосоціального та особистісного розвитку дитини й обмежують її можливості у пізнанні соціальної дійсності. Мета роботи – на основі компетентного та діяльнісного підходів вивчити можливості проектної діяльності як засобу формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
113 |
uk_UA |