Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Олексюк, Василина | |
dc.date.accessioned | 2025-01-31T08:58:19Z | |
dc.date.available | 2025-01-31T08:58:19Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Олексюк В. Особливості формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Василина Олексюк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 113 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8695 | |
dc.description.abstract | У дошкільників з порушеннями мовлення труднощі становлення міжособистісних відносин, неадекватність емоційних реакцій, оцінки та самооцінки, низька пізнавальна мотивація, порушення комунікативної діяльності призводять до різкого зниження рівня психосоціального та особистісного розвитку дитини й обмежують її можливості у пізнанні соціальної дійсності. Мета роботи – на основі компетентного та діяльнісного підходів вивчити можливості проектної діяльності як засобу формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 113 | uk_UA |