ElarK-PNU

Особливості формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олексюк, Василина
dc.date.accessioned 2025-01-31T08:58:19Z
dc.date.available 2025-01-31T08:58:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Олексюк В. Особливості формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Василина Олексюк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 113 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8695
dc.description.abstract У дошкільників з порушеннями мовлення труднощі становлення міжособистісних відносин, неадекватність емоційних реакцій, оцінки та самооцінки, низька пізнавальна мотивація, порушення комунікативної діяльності призводять до різкого зниження рівня психосоціального та особистісного розвитку дитини й обмежують її можливості у пізнанні соціальної дійсності. Мета роботи – на основі компетентного та діяльнісного підходів вивчити можливості проектної діяльності як засобу формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 113 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу