ElarK-PNU

Перегляд Кафедра іноземних мов за датою

Перегляд Кафедра іноземних мов за датою

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Лукановська, Аліна Вікентіївна (2010)
    Розглянуто сучасні вимоги до навчання іноземної мови, які визначають необхідність розгляду всіх аспектів зазначеної проблеми – відбору дидактичного матеріалу, розробки комплексів вправ, організації навчальної діяльності, ...
  • Онуфрієва, Ліана Анатоліївна (Буйницький, 2010)
    Навчальний посібник „Deutsch für Fortbildung“ підготовлено для навчання магістрантів, німецька мова для яких не є фаховою дисципліною. Мета створення навчального посібника - сприяти ефективному розвитку умінь і навичок ...
  • Попадинець, Оксана Олександрівна (Інститут літератури імені Тараса Григоровича Шевченка НАН України, 2010)
    Achievement of the Ukrainian literary-criticism idea is systematized in the article, maintenance and character of publications is considered, oscillation of amount of printing labours is traced, that allowed to reconstruct ...
  • Уманець, Антоніна Володимирівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2011)
    Із досвіду роботи в магістрантських групах слід відмітити, що при навчанні іноземній мові професійного спрямування необхідно звернути особливу увагу на інтерференційний вплив мов при вивченні, наприклад, граматичної системи ...
  • Уманець, Антоніна Володимирівна (Острозька академія, 2011)
    У статті розглядаються різні концепції статусних характеристик речення у зарубіжній лінгвістиці. Речення як синтаксична одиниця аналізується у різних площинах: структурній, семантичній/ номінативній, прагматичній/ ...
  • Онуфрієва, Ірина Леонідівна (Буйницький, 2011)
    Навчальний посібник з німецької мови „Lehrbuch für Fortbildung“ є актуальним і необхідним для навчально-методичного забезпечення викладання німецької мови магістрантам немовних факультетів вищих навчальних закладів. Мета ...
  • Трофименко, Анастасія Олександрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2011)
    Монографія адресована аспірантам, педагогам, викладачам, студентам вищих навчальних закладів. Сформовані авторами моделі реалізації основ компетентнісної освіти отримали достатнє обґрунтування і можуть бути використані в ...
  • Онуфрієва, Ірина Леонідівна; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна (Буйницький, 2011)
    Навчальний посібник з німецької мови „Deutsch: Grammatik, Übungen“ є актуальним і необхідним для навчально-методичного забезпечення викладання німецької мови магістрантам та студентам не мовних факультетів вищих навчальних ...
  • Моштак, Ольга Вікентіївна (Аксіома, 2011)
    У статті розглядається співвідношення реальної, культурної та національно-мовної картин світу, встановлюється детермінація рівня залежності функціонування пейоративної лексики від екстралінгвістичних факторів в українській, ...
  • Попадинець, Оксана Олександрівна (УжНУ «Говерла», 2011)
    Дана стаття є спробою вичленування власне просвітницьких елементів з художнього доробку В. Скотта і М. Старицького, та розкриття теми просвітництва, котра виявляється помітно менше, ніж ряд інших тем і мотивів, але ж ...
  • Лукановська, Аліна Вікентіївна («Острозька академія», 2011)
    У статті приділено увагу введенню фольклору та інших засобів етнопедагогіки в навчання мови, у формування мовної особистості етнофора, тобто представника певної етнічної спільноти. Формування національної ментальності, ...
  • Попадинець, Оксана Олександрівна («Медобори-2006», 2011)
    У статті розглядається концепція нації як духовної спільноти, зазначається, що в обсяг поняття національної спільноти включено концепт “народ”, маючи на увазі найрепрезентативнішого виразника етнічної духовної сутності, ...
  • Уманець, Антоніна Володимирівна (Аксіома, 2012)
    Проблеми адекватності перекладу, визначення меж перекладу та можливостей реалізації перекладацьких трансформацій є актуальними на сучасному етапі. Ми проаналізували важливість проблеми використання перекладацьких трансформацій ...
  • Уманець, Антоніна Володимирівна; Попадинець, Оксана Олександрівна; Трофименко, Анастасія Олександрівна; Гудзяк, Алла Миколаївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2012)
    Мета книги – розвиток навичок усного та писемного мовлення на професійному та культурологічному рівнях, що становить зміст і специфіку навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах ІІІ – IV ступенів акредитації. Книга ...
  • Уманець, Антоніна Володимирівна (Острозька академія, 2012)
    У статті розглядаються різні тенденції теорій словосполучення у зарубіжній та вітчизняній лінгвістиці, аналізуються проблеми визначення статусних характеристик словосполучення як поліномінативної синтаксичної одиниці, що ...
  • Крук, Аліна Анатоліївна (ХмЦНП, 2012)
    Статтю присвячено висвітленню проблеми взаємодії української та англійської прози кінця ХІХ – початку ХХ ст. з урахуванням наповнення концепту долі. Доведено, що осмислення буття під кутом зору проблеми долі англійським ...
  • Городиська, Оксана Миколаївна (2012)
    У статті виділено загальні показники, які характеризують рівень готовності, виділено та охарактеризовано три (репродуктивний, конструктивний, творчий) рівні готовності майбутніх вчителів до педагогічного самоаналізу.
  • Лукановська, Аліна Вікентіївна (РДГУ, 2012)
    У статті приділено увагу етнопедагогічним засадам стимулювання розвитку творчих умінь підлітків, що довели свою спроможність у багатовіковій історії творення культурних цінностей українського народу. Ці засади реалізуються ...
  • Попадинець, Оксана Олександрівна (Аксіома, 2012)
    У статті розглядається художнє осягнення психологічних глибин характерів героїв історичних романів В. Скотта і М. Старицького. Висловлюється думка про те, що М. Старицький зумів глибше проникнути у людську психологію, ...