Репозиторий Dspace

Корекція порушень письма у молодших школярів з дисграфією

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Титко, Оксана
dc.date.accessioned 2025-02-04T12:38:37Z
dc.date.available 2025-02-04T12:38:37Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Титко О. Особливості корекції артикуляційної моторики у дітей з комплексними порушеннями розвитку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Оксана Титко. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 99 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8708
dc.description.abstract В останні роки відмічається тенденція до збільшення числа дітей з комплексними порушеннями психофізичного розвитку. Проблеми раннього виявлення, психолого-педагогічної діагностики та корекції розвитку дітей даної групи залишаються одними з найменш розроблених як в теоретичному, так і в практичному плані. Разом з тим, мовленнєва функція є однією з найважливіших функцій людини. Порушення мовлення негативно впливають на розвиток дитини в цілому, утруднюють спілкування з оточуючими, затримують формування пізнавальних процесів, отже, перешкоджають становленню повноцінної особистості. Мета роботи – розглянути особливості та підходи до розвитку артикуляційної моторики у дошкільнят з комплексними порушеннями розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Корекція порушень письма у молодших школярів з дисграфією uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 99 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись