dc.description.abstract |
У навчально-метличному посібника детально охарактеризовано систему роботи вчителя на заняттях з математики з учнями, які мають стійкі порушення інтелектуального розвитку. В ньому показано послідовність знайомства здобувачів вищої освіти освітнього рівня бакалавр за спеціальністю А 6 Спеціальна освіта (Олігофренопедагогіка) з формуванням математичних компонентів у дітей з інтелектуальними порушеннями. Матеріал, який пропонується для вивчення, дозволяє включити формування математичних знань, умінь і навичок у дітей цієї групи у контексті сучасних поглядів Нової української школи. Запропоновані у методиці алгоритми дозволять майбктнім вчителям-дефектологам оптимізувати освітній процес при вивченні математики, розробляти індивідуальні траєкторії розвитку учнів з інтелектуальними порушеннями, ураховувати рівні їх актуальних та потенційних можливостей, наявних порушень психофізичногоо розвитку. Включає в себе систему роботи над виченням арифметичних і геометричних тем та розділів – у пропедевтичний період навчання, у молодших (1-4-й) та старших (5-9-й) класах. Містить практично всі теми, якими здатні оволодіти діти зі стійкими порушеннями інтелекуального розвитку на протязі всього періоду їхнього навчання. Підручник розрахований на здобувачів закладів вищої освіти, які навчаються за спеціальністю А 6 Спеціальна освіта (Олігофренопедагогіка), викладачів, вчителів спеціальних закладів освіти, наачально-реабілітаційних центрів, вчителів-дефектологів дошкільних і загальних середніх закладів освіти, фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, батьків, які мають дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Окремо відмічаємо необхідність даного посібника для вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти, які будуть працювати у класах інклюзивною формою навчання. |
uk_UA |