Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гаврилов, Олексій Вікторович | |
dc.contributor.author | Лісова, Людмила Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2025-02-04T13:42:47Z | |
dc.date.available | 2025-02-04T13:42:47Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Гаврилов О., Лісова Л. Спеціальні методики навчання дітей з порушеннями інтелекту: математики: Навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2025. – 225 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-8105-29-7 | |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8709 | |
dc.description.abstract | У навчально-метличному посібника детально охарактеризовано систему роботи вчителя на заняттях з математики з учнями, які мають стійкі порушення інтелектуального розвитку. В ньому показано послідовність знайомства здобувачів вищої освіти освітнього рівня бакалавр за спеціальністю А 6 Спеціальна освіта (Олігофренопедагогіка) з формуванням математичних компонентів у дітей з інтелектуальними порушеннями. Матеріал, який пропонується для вивчення, дозволяє включити формування математичних знань, умінь і навичок у дітей цієї групи у контексті сучасних поглядів Нової української школи. Запропоновані у методиці алгоритми дозволять майбктнім вчителям-дефектологам оптимізувати освітній процес при вивченні математики, розробляти індивідуальні траєкторії розвитку учнів з інтелектуальними порушеннями, ураховувати рівні їх актуальних та потенційних можливостей, наявних порушень психофізичногоо розвитку. Включає в себе систему роботи над виченням арифметичних і геометричних тем та розділів – у пропедевтичний період навчання, у молодших (1-4-й) та старших (5-9-й) класах. Містить практично всі теми, якими здатні оволодіти діти зі стійкими порушеннями інтелекуального розвитку на протязі всього періоду їхнього навчання. Підручник розрахований на здобувачів закладів вищої освіти, які навчаються за спеціальністю А 6 Спеціальна освіта (Олігофренопедагогіка), викладачів, вчителів спеціальних закладів освіти, наачально-реабілітаційних центрів, вчителів-дефектологів дошкільних і загальних середніх закладів освіти, фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, батьків, які мають дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Окремо відмічаємо необхідність даного посібника для вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти, які будуть працювати у класах інклюзивною формою навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Видавець Ковальчук О.В. | uk_UA |
dc.subject | навчально-методичний посібник | uk_UA |
dc.title | Спеціальні методики навчання дітей з порушеннями інтелекту: математики | uk_UA |
dc.type | Book | en |