Abstract:
Аналіз корекційно-розвивальних програм для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, спрямованих на розвиток мовлення у дітей із порушенням мовлення та порушеннями психофізичного та інтелектуального розвитку, показав, що вони скеровані в основному на розвиток лише знакового компонента, а системність та послідовність навчання готовності зазначених категорій дітей у дошкільний період здійснюється не у повному обсязі. Ці обставини, безперечно, засвідчують необхідність удосконалення організації та змісту корекційної роботи з метою підвищення рівня підготовки кожної дитини із порушенням мовлення, як запоруки успішного навчання її у освітньому закладі та гармонійної соціальної адаптації у майбутньому. Мета роботи – вивчення підготовки дітей 6-7 років із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня до навчання в освітній установі.