ElarK-PNU

Фортифікаційна ведута у творчості українських художників кінця ХІХ – початку ХХІ ст.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Байдик, Мар’яна Андріївна
dc.date.accessioned 2025-02-05T07:33:29Z
dc.date.available 2025-02-05T07:33:29Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Байдик М. А. Фортифікаційна ведута у творчості українських художників кінця ХІХ – початку ХХІ ст.: бакалаврська роб.: 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / Мар’яна Андріївна Байдик. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 61 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8713
dc.description.abstract Одним з провідних жанрів образотворчого мистецтва є пейзаж, широта застосування якого не має чітких меж. Одне з провідних місць у зображенні навколишнього середовища займає архітектурний краєвид. Вивчення розвитку ведути, зокрема фортифікаційної, дає змогу зрозуміти його витоки та проаналізувати першоджерела виникнення основних напрямків розвитку пейзажу як окремого жанру образотворчого мистецтва, цілісно усвідомити його значення для сучасного мистецтва в історичній ретроспективі. Мета дослідження – розкриття місця і ролі пейзажної фортифікаційної ведути в історії українського мистецтва кінця ХІХ – початку ХХІ ст. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація uk_UA
dc.title Фортифікаційна ведута у творчості українських художників кінця ХІХ – початку ХХІ ст. uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 61 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу