Короткий опис(реферат):
Все частіше реклама впливає на соціальні процеси, як елемент головної масової культури. Порівнюючи із традиційною, що ґрунтувалась на релігійні цінності та догмати віри, масова культура бере свої основи на комерціалізованих знаково-символічних системах, що є основними продуцентами стилів, сенсів та способів життя. Варто прирівняти до таких систем рекламу та засоби масової комунікації. Реклама створює культурні форми, установки, іміджі, оцінні судження, що є масовим характером. Таким чином, реклама обмежена рамками своєї локальності. Дослідження реклами з культурної та соціальної перспектив представлене працями багатьох дослідників та науковців різних наукових напрямків. Об’єктом є соціальна реклама як інструмент надання соціальних послуг. Предметом дослідження є інструментарій соціальної реклами. Мета дослідження: проаналізувати вплив інструментів соціальної реклами у процесі реалізації соціальної політики.