ElarK-PNU

Соціальна реклама як інструмент реалізації соціальної політики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рудницька, Віталіна Віталіївна
dc.date.accessioned 2025-02-09T10:30:23Z
dc.date.available 2025-02-09T10:30:23Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Рудницька В. В. Соціальна реклама як інструмент реалізації соціальної політики: бакалаврська роб.: 232 Соціальне забезпечення / Віталіна Віталіївна Рудницька. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 56 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8747
dc.description.abstract Все частіше реклама впливає на соціальні процеси, як елемент головної масової культури. Порівнюючи із традиційною, що ґрунтувалась на релігійні цінності та догмати віри, масова культура бере свої основи на комерціалізованих знаково-символічних системах, що є основними продуцентами стилів, сенсів та способів життя. Варто прирівняти до таких систем рекламу та засоби масової комунікації. Реклама створює культурні форми, установки, іміджі, оцінні судження, що є масовим характером. Таким чином, реклама обмежена рамками своєї локальності. Дослідження реклами з культурної та соціальної перспектив представлене працями багатьох дослідників та науковців різних наукових напрямків. Об’єктом є соціальна реклама як інструмент надання соціальних послуг. Предметом дослідження є інструментарій соціальної реклами. Мета дослідження: проаналізувати вплив інструментів соціальної реклами у процесі реалізації соціальної політики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 232 Соціальне забезпечення uk_UA
dc.title Соціальна реклама як інструмент реалізації соціальної політики uk_UA
dc.type Thesis en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу