Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хлус, Антоніна Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2025-02-13T12:24:10Z | |
dc.date.available | 2025-02-13T12:24:10Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Хлус А. С. Трипільські технології гончарства на уроках з образотворчого мистецтва у школі: бакалаврська роб.: 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / Антоніна Сергіївна Хлус. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 48 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8761 | |
dc.description.abstract | Педагогічна наука визнає велике виховне значення народного мистецтва, яке зацікавлює дітей, сприяє розвитку естетичних захоплень та суджень. Вивчення творів народного мистецтва пробудження у дітей перші яскраві образні уявлення про Батьківщину й мистецтво, сприяє вихованню патріотичних почуттів. Методика формування знань, умінь і навичок гончарного мистецтва є цілісним процесом пізнання та розвитку композиційних здібностей. Мета роботи – розкрити поняття естетичного виховання, вивчити форми й методи естетичного виховання учнів, зокрема, впровадити вивчення гончарства як способу дослідження Трипільської культури; довести, що гончарство та ліпка сприяють забезпеченню особистісного розвитку учнів та їх естетичному вихованню під час уроків образотворчого мистецтва й художньо-практичної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація | uk_UA |
dc.title | Трипільські технології гончарства на уроках з образотворчого мистецтва у школі | uk_UA |
dc.type | Бакалаврська робота | uk_UA |