ElarK-PNU

Розвиток сенсорних відчуттів у дітей раннього віку з затримкою мовленнєвого розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попович, Альбіна
dc.date.accessioned 2025-02-17T07:01:12Z
dc.date.available 2025-02-17T07:01:12Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Попович А. Розвиток сенсорних відчуттів у дітей раннього віку з затримкою мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Альбіна Попович. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8763
dc.description.abstract Особливий інтерес до сенсорного розвитку дітей раннього віку обумовлений тим, що саме в цьому віці дитина починає активно діяти, пізнавати світ і себе в ньому. Головним засобом пізнання є освоєння дійсності за рахунок відчуттів, чуттєвих та наочних уявлень. Основне завдання сенсорного розвитку дітей раннього віку полягає у формуванні вміння сприймати предмети та явища, виділяти притаманні їм зовнішні властивості, що визначають способи дій з ними. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та апробація на практиці сукупності психолого-педагогічних умов, що забезпечують сенсорний розвиток дітей раннього віку із затримкою мовленнєвого розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Розвиток сенсорних відчуттів у дітей раннього віку з затримкою мовленнєвого розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 87 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу