DSpace Repository

Формування дієслівного словника у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення засобами ігрової діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Уляшкевич, Тетяна
dc.date.accessioned 2025-02-17T07:33:28Z
dc.date.available 2025-02-17T07:33:28Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Уляшкевич Т. Формування дієслівного словника у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення засобами ігрової діяльності: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Тетяна Уляшкевич. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8764
dc.description.abstract У системі початкового навчання проблема розвитку мовлення є однією з найважливіших, оскільки воно є основним засобом спілкування, передачі та засвоєння інформації, обміну почуттями і думками. У дітей з порушеннями психофізичного розвитку наявне відставання у мовленнєвому розвитку, що в умовах реалізації освітніх завдань перешкоджає формуванню лексичної компетентності у молодших школярів. Мета дослідження – розроблення методичного забезпечення формування дієслівної лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення засобами ігрової діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування дієслівного словника у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення засобами ігрової діяльності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 79 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account