Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кудринецька, Анна | |
dc.date.accessioned | 2025-02-17T08:16:57Z | |
dc.date.available | 2025-02-17T08:16:57Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Кудринецька А. Формування емотивної лексики у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення IV рівня: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Анна Кудринецька. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8765 | |
dc.description.abstract | Розвиток лексичної сторони мовлення, у тому числі емотивної лексики, є однією з умов успішної інтеграції дітей з тяжкими порушеннями мовлення в освітні організації. Одним із основних завдань корекційного навчання та виховання дітей із загальним недорозвиненням мовлення є практичне засвоєння лексичних засобів мовлення. Мета дослідження – розроблення методичного забезпечення формування дієслівної лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення засобами ігрової діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування емотивної лексики у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення IV рівня | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 83 | uk_UA |