Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Олексюк, Тетяна | |
dc.date.accessioned | 2025-02-17T09:25:27Z | |
dc.date.available | 2025-02-17T09:25:27Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Олексюк Т. Особливості корекції заїкання у дітей дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Тетяна Олексюк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8766 | |
dc.description.abstract | Заїкання належить до одного з найскладніших мовленнєвих порушень, що виникає у дітей від 2 до 6 років, тобто у період інтенсивного формування функцій мовлення, й обмежує комунікативні можливості дитини, спотворює розвиток її особистісних якостей, ускладнює соціальну адаптацію. Заїкання проявляється в порушенні плавності та ритму мовлення, що виникають через переривання, повторення або продовження окремих звуків та складів. Такі повторення і затримки під час вимови слів виникають внаслідок судом м’язів мовленнєвого апарату, супроводжуються порушеннями дихання та змінами в просодичній ланці вимови: силі й висоті звуку, темпі мовлення. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні та розробленні методики корекції заїкання засобами сюжетно-рольової гри. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості корекції заїкання у дітей дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 76 | uk_UA |