Короткий опис(реферат):
Оволодіння грамотою є однією з важливих умов формування загальнонавчальних умінь і навичок у молодших школярів та їх подальшої соціальної адаптації. Порушення читання негативно впливають на весь процес навчання школяра, на його психічний і мовленнєвий розвиток. Своєчасне виявлення дислексійних порушень в учнів початкових класів, диференціація дислексії від помилок читання іншого характеру є надзвичайно важливими для побудови адекватної тактики навчання й ефективної системи корекційно-розвиткової логопедичної допомоги з урахуванням структури порушення дитини. Для покращення корекції дислексійних порушень у дітей, вмотивування їх до логопедичної роботи, особливого значення набувають ігрові прийоми. Мета роботи – обґрунтувати особливості дислексійних порушень молодших школярів та довести ефективність ігрових прийомів щодо корекції виявлених дислексійних порушень.