Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Половнікова, Людмила | |
dc.date.accessioned | 2025-02-26T09:34:07Z | |
dc.date.available | 2025-02-26T09:34:07Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Половнікова Л. Корекція дислексії у дітей молодшого шкільного віку шляхом використання ігрових прийомів логопедичної роботи: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Людмила Половнікова. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 118 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8798 | |
dc.description.abstract | Оволодіння грамотою є однією з важливих умов формування загальнонавчальних умінь і навичок у молодших школярів та їх подальшої соціальної адаптації. Порушення читання негативно впливають на весь процес навчання школяра, на його психічний і мовленнєвий розвиток. Своєчасне виявлення дислексійних порушень в учнів початкових класів, диференціація дислексії від помилок читання іншого характеру є надзвичайно важливими для побудови адекватної тактики навчання й ефективної системи корекційно-розвиткової логопедичної допомоги з урахуванням структури порушення дитини. Для покращення корекції дислексійних порушень у дітей, вмотивування їх до логопедичної роботи, особливого значення набувають ігрові прийоми. Мета роботи – обґрунтувати особливості дислексійних порушень молодших школярів та довести ефективність ігрових прийомів щодо корекції виявлених дислексійних порушень. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Корекція дислексії у дітей молодшого шкільного віку шляхом використання ігрових прийомів логопедичної роботи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 118 | uk_UA |