Короткий опис(реферат):
Описова лексика допомагає розвивати різні види сприймання: зоровий, слуховий, тактильний, а також формувати уміння для того, щоб виконувати розумові операції, розвивати пам’ять, увагу та комунікативні здібності до розгорнутого мовлення. Діти із загальним недорозвитком мовлення, у яких не сформовані лексичні процеси, не володіють достатніми описово-лексичними навичками для навчання у школі. Тому необхідно проводити своєчасну корекційну роботу, яка впливатиме на формування і розвиток зв’язного мовлення. Мета роботи – теоретично обґрунтувати й дослідити проблему вдосконалення психолого-педагогічного та логопедичного забезпечення з розвитку і корекції лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвитком мовлення IV рівня.