dc.contributor.author |
Серпутько, Ганна Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-27T07:24:41Z |
|
dc.date.available |
2025-02-27T07:24:41Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Серпутько Г. П. Особливості готовності дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до навчання письма: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ганна Петрівна Серпутько. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 75 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8801 |
|
dc.description.abstract |
Всебічний розвиток дітей з порушеннями мовлення є важливим надбанням дошкільного періоду життя, а сам процес підготовки до школи має забезпечити успішну соціальну інтеграцію дошкільника у шкільне життя. Дітям з дизартрією важко опанувати навички самообслуговування. Вони не в змозі виконати навіть найпростіші рухи, оскільки цей процес вимагає тонких диференційованих рухів рук і якісної просторової орієнтації. Успішне оволодіння дітьми письмом залежить від рівня сформованості психомоторики. Тому проблема формування психомоторики залишається актуальною. Мета роботи – вивчення особливостей готовності дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до навчання письма. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості готовності дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до навчання письма |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
75 |
uk_UA |