Репозиторий Dspace

Особливості готовності дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до навчання письма

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Серпутько, Ганна Петрівна
dc.date.accessioned 2025-02-27T07:24:41Z
dc.date.available 2025-02-27T07:24:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Серпутько Г. П. Особливості готовності дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до навчання письма: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ганна Петрівна Серпутько. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8801
dc.description.abstract Всебічний розвиток дітей з порушеннями мовлення є важливим надбанням дошкільного періоду життя, а сам процес підготовки до школи має забезпечити успішну соціальну інтеграцію дошкільника у шкільне життя. Дітям з дизартрією важко опанувати навички самообслуговування. Вони не в змозі виконати навіть найпростіші рухи, оскільки цей процес вимагає тонких диференційованих рухів рук і якісної просторової орієнтації. Успішне оволодіння дітьми письмом залежить від рівня сформованості психомоторики. Тому проблема формування психомоторики залишається актуальною. Мета роботи – вивчення особливостей готовності дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до навчання письма. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості готовності дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до навчання письма uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 75 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись