Короткий опис(реферат):
Діти з розладами спектру аутизму мають труднощі набуття мовленнєвих навичок, що спричинює порушення комунікації, а також труднощі розуміння та використання як вербальної, так і невербальної поведінки у комунікативній взаємодії. Саме тому стає очевидною необхідність дослідження й оцінки мовленнєвих навичок дитини з аутизмом, а саме, здатності до розподілу та привертання уваги, здатності розпочинати й відгукуватися на соціальну взаємодію, становлення і використання комунікативних навичок. Мета роботи полягає у здійсненні наукового обґрунтування та виявлення особливостей розвитку мовлення дітей з розладами спектру аутизму раннього віку та визначення ефективності програми раннього втручання з формування елементарних мовленнєвих навичок у дітей з РАС.