Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Церковна, Галина | |
dc.date.accessioned | 2025-02-27T11:45:18Z | |
dc.date.available | 2025-02-27T11:45:18Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Церковна Г. Логопедична робота з розвитку змістової сторони читання у молодших школярів з дислексією: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Галина Церковна. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8805 | |
dc.description.abstract | Проблема порушень писемного мовлення у молодших школярів – одна з найактуальніших проблем, яка має велике поширення в закладах загальної середньої освіти України, оскільки письмо та читання, безумовно, є визначальним засобом отримання подальших знань учнівської молоді. Зазначена проблема потребує пошуку ефективних шляхів профілактики, усунення порушень писемного мовлення, цілеспрямованого розвитку в учнів з даним захворюванням змістово-смислової сторони процесів читання і письма. Мета роботи полягає у здійсненні наукового обґрунтування та виявлення особливостей розвитку мовлення дітей з розладами спектру аутизму раннього віку та визначення ефективності програми раннього втручання з формування елементарних мовленнєвих навичок у дітей з РАС. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Логопедична робота з розвитку змістової сторони читання у молодших школярів з дислексією | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |