dc.contributor.author |
Полторацький, Владислав Едуардович |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-18T09:11:24Z |
|
dc.date.available |
2025-03-18T09:11:24Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Полторацький В. Е. Методи формування пізнавальної активності у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 053 Психологія / Владислав Едуардович Полторацький. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 95 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8869 |
|
dc.description.abstract |
Заклади дошкільної освіти є важливим інститутом підготовки дітей до навчання у школі, що здійснюється на основі формування пізнавальної діяльності. У зв’язку з цим важливим завданням практичних психологів і педагогів є створення передумов для опанування пізнавальних функцій. Необхідним аспектом у цьому плані є стимулювання пізнавальної активності як основи для засвоєння знань. Вона створює мотиваційну готовність до більш високих рівнів пізнавальної діяльності. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати психологічні особливості та визначити психологічні умови, напрями, змістові засади формування пізнавальної активності у дітей дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
053 Психологія |
uk_UA |
dc.title |
Методи формування пізнавальної активності у дітей дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
95 |
uk_UA |