Репозиторий Dspace

Методи формування пізнавальної активності у дітей дошкільного віку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Полторацький, Владислав Едуардович
dc.date.accessioned 2025-03-18T09:11:24Z
dc.date.available 2025-03-18T09:11:24Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Полторацький В. Е. Методи формування пізнавальної активності у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 053 Психологія / Владислав Едуардович Полторацький. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 95 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8869
dc.description.abstract Заклади дошкільної освіти є важливим інститутом підготовки дітей до навчання у школі, що здійснюється на основі формування пізнавальної діяльності. У зв’язку з цим важливим завданням практичних психологів і педагогів є створення передумов для опанування пізнавальних функцій. Необхідним аспектом у цьому плані є стимулювання пізнавальної активності як основи для засвоєння знань. Вона створює мотиваційну готовність до більш високих рівнів пізнавальної діяльності. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати психологічні особливості та визначити психологічні умови, напрями, змістові засади формування пізнавальної активності у дітей дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Методи формування пізнавальної активності у дітей дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 95 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись