Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Полторацький, Владислав Едуардович | |
dc.date.accessioned | 2025-03-18T09:11:24Z | |
dc.date.available | 2025-03-18T09:11:24Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Полторацький В. Е. Методи формування пізнавальної активності у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 053 Психологія / Владислав Едуардович Полторацький. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8869 | |
dc.description.abstract | Заклади дошкільної освіти є важливим інститутом підготовки дітей до навчання у школі, що здійснюється на основі формування пізнавальної діяльності. У зв’язку з цим важливим завданням практичних психологів і педагогів є створення передумов для опанування пізнавальних функцій. Необхідним аспектом у цьому плані є стимулювання пізнавальної активності як основи для засвоєння знань. Вона створює мотиваційну готовність до більш високих рівнів пізнавальної діяльності. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати психологічні особливості та визначити психологічні умови, напрями, змістові засади формування пізнавальної активності у дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 053 Психологія | uk_UA |
dc.title | Методи формування пізнавальної активності у дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 95 | uk_UA |