dc.contributor.author |
Cтельмах, Валентина Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-24T08:46:00Z |
|
dc.date.available |
2025-03-24T08:46:00Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Cтельмах В. В. Особливості процесу засвоєння теоретичних історичних понять у підлітковому віці: магістерська роб.: 053 Психологія / Валентина Вікторівна Cтельмах. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 100 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8883 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна система освіти в Україні перебуває у стані значних змін. Вона реформується в умовах економічної кризи, трансформації усталених світоглядних основ, політичних й економічних структур, а також у процесі формування незалежної держави та відродження національної культури. У зв’язку з цим психологічна наука стикається з важливими викликами, зокрема: які філософські та світоглядні ідеї мають стати базисом для розбудови національної школи, як адаптувати їх до українських реалій та ефективно інтегрувати у всі сфери педагогічної діяльності. Мета роботи – теоретичне обґрунтування процесу формування теоретичних історичних понять у підлітків; емпіричне виявлення основних тенденцій у формуванні цих понять залежно від пізнавальних характеристик та індивідуально-типологічних особливостей підлітків. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
053 Психологія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості процесу засвоєння теоретичних історичних понять у підлітковому віці |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
100 |
uk_UA |