ElarK-PNU

Перегляд Кафедра англійської мови по назві

Перегляд Кафедра англійської мови по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Матковська, Марія Василівна (ФОП Буйницький О.А., 2020)
    Навчальний посібник спрямований на формування у студентів мовно-мовленнєвої компетентності, яка дозволяє аналізувати та пояснювати лінгвістичні явища з точки зору їх історичного розвитку. Структурно посібник складається з ...
  • Матковська, Марія Василівна (ФОП Буйницький О.А., 2022)
    Навчальний посібник спрямований на формування у студентів мовно-мовленнєвої компетентності, яка дозволяє аналізувати та пояснювати лінгвістичні явища з точки зору їх історичного розвитку. Структурно посібник складається з ...
  • Матковська, Марія Василівна (ФОП Буйницький О.А., 2020)
    Навчальний посібник спрямований на формування у студентів мовно-мовленнєвої компетентності, яка дозволяє аналізувати та пояснювати лінгвістичні явища з точки зору їх історичного розвитку. Структурно посібник складається з ...
  • Матковська, Марія Василівна (ФОП Буйницький О.А., 2022)
    Навчальний посібник спрямований на формування у студентів мовно-мовленнєвої компетентності аналізувати та пояснювати лінгвістичні явища з точки зору їх історичного розвитку. Структурно посібник складається з 6 тематичних ...
  • Галайбіда, Оксана Василівна (ВПП «’Апостроф», 2022)
    Посібник містить тексти лекцій, укладені відповідно до робочої програми навчальної дисципліни «Вступ до перекладознавства». Основною метою посібника є ознайомити студентів із теоретичними засадами сучасного перекладознавства ...
  • Казимір, Ірина Сергіївна (ТОВ "Друкарня "Рута", 2020)
    Навчально-методичний посібник призначений для самостійної роботи студентів факультету іноземних мов і покликаний на удосконалення лексичної, комунікативної та соціокультурної компетенцій. У посібнику містяться англомовні ...
  • Литвинюк, Оксана Миколаївна (ТОВ "Друкарня "Рута", 2021)
    Навчально-методичний посібник націлений на формування лексичних та граматичних компетентностей здобувачів вищого бакалаврського рівня освіти. Виклад теоретичного матеріалу супроводжується великою кількістю вправ. Тексти ...
  • Свідер, Ірина Анатоліївна (ТОВ "Друкарня "Рута", 2021)
    Навчально-методичний посібник розкриває особливості перекладацької діяльності на лексичному рівні, сприяє формуванню професійно-перекладацьких умінь та навичок студентів філологічних факультетів вищих навчальних закладів, ...
  • Галайбіда, Оксана Василівна; Діяконович, Інна Миколаївна; Кришталюк, Ганна Анатоліївна; Мельник, Ірина Валеріївна; Петрова, Тетяна Михайлівна; Польова, Світлана Володимирівна; Хохель, Дарія Юріївна (Апостроф, 2020)
    Посібник містить дидактичні матеріали для самостійного читання англійською мовою, укладені відповідно до тематики навчальної дисципліни Практика усного та писемного англійського мовлення. Виконання дотекстових і післятекстових ...
  • Діяконович, Інна Миколаївна; Мельник, Ірина Валеріївна; Свідер, Ірина Анатоліївна; Хохель, Дарія Юріївна (‘Апостроф, 2020)
    Посібник містить дидактичні матеріали для самостійного читання, укладені відповідно до тематики навчальної дисципліни Практичний курс англійської мови. Виконання післятекстових завдань сприяє розвитку навичок самостійного ...
  • Сліпачук, Наталія Миколаївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Навчально-методичний посібник “Selecting of Outclass reading” призначений для самостійної роботи студентів І-ІІІ курсів напряму підготовки 014 Середня освіта (Мова і література (англійська) та спрямований на формування ...
  • Фрасинюк, Наталія Іванівна (ТОВ "Друкарня "Рута", 2021)
    Навчально-методичний посібник спрямований на розвиток граматичних та лексичних навичок розмовної мови і письма як продуктивних видів мовленнєвої діяльності, метою яких є формування у здобувачів вищої освіти здібностей ...
  • Діяконович, Інна Миколаївна (Абетка, 2012)
    У статті виноситься для дискусії питання про мову, як предмет дослідження декількох царин: мовознавства, психології, соціології та фізіології. Походження мови ще й досі є дискусійним. Мова є явищем унікальним не через ...
  • Мітроусова, Тетяна Валеріївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    У методичних рекомендаціях з курсу «Практична фонетика англійської мови» запропоновано основи фонетики для формування когнітивної бази про звукову будову англійської мови та про її компоненти, що сприятиме кращому розумінню ...
  • Ситник, Наталія Володимирівна (Абетка, 2012)
    У статті робиться спроба встановити зв’язки між творами британського письменника-міфотворця Д.Р.Р. Толкіна та його академічною роботою як професора давньоанглійської мови. Доводиться, що в інтерпретації творів автора, в ...
  • Мітроусова, Тетяна Валеріївна (ТОВ "Друкарня "Рута", 2020)
    Навчально-методичні матеріали для домашнього читання призначено для здобувачів вищої освіти філологічних спеціальностей. Завдання у посібнику побудовано на основі оповідань класика англійської та світової літератури Артура ...
  • Мітроусова, Тетяна Валеріївна; Марчишина, Алла Анатоліївна (ТОВ "Друкарня "Рута", 2022)
    Навчально-методичні матеріали для домашнього читання призначені для здобувачів вищої освіти філологічних спеціальностей. Посібник продовжує серію вправ на основі оповідань класика англійської та світової літератури Артура ...
  • Сліпачук, Наталія Миколаївна; Медвецька, Т.О. (Аксіома, 2021)
    Навчально-методичний посібник “Watch your language” призначений для роботи здобувачів вищої освіти 1-2 курсів факультету іноземної філології та учнів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням англійської мови. ...
  • Ситник, Андрій Петрович (Абетка, 2012)
    У статті аналізується роль інтенціональності в інтерпретації евфемістичних та дисфемістичних висловлювань та доводиться, що екс-фемістичне значення висловлювань не обумовлюється семантичним значенням слів та виразів, а ...
  • Литвинюк, Оксана Миколаївна (Абетка, 2012)
    У статті аналізується стан наукового вивчення питання «функціонування традиційних сюжетів та образів у літературі ХХ ст.», зосереджується увага на тому, що саме у літературознавстві ХХ ст. починає формуватися особливий ...