ElarK-PNU

Використання автентично-мовних компонентів у процесі навчання української мови в закладах вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попович, Анжеліка Станіславівна
dc.date.accessioned 2025-03-27T09:10:16Z
dc.date.available 2025-03-27T09:10:16Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8900
dc.description.abstract Нова парадигма освіти вимагає застосування сучасних засад навчання української мови в середній школі. У статті йдеться про використання принципу автентичності шляхом його реалізації в таких сферах, як «автентичний текст» та «автентична комунікація». У процесі характеристики автентичних текстів важливо аналізувати незрозумілі слова та специфічні структурні елементи. Запропоновано етапи порівняльно-стилістичного аналізу основного тексту та канонічного (фінального) тексту. Автентичне спілкування визначається як відтворення на уроках української мови реальних мовленнєвих ситуацій, актуальних для майбутнього спілкування учнів (у педагогічній діяльності та в різноманітних життєвих ситуаціях). Це реалізується шляхом використання на заняттях ситуаційних вправ і завдань, рольових ігор. uk_UA
dc.description.abstract The new paradigm of education requires the application of modern principles of teaching Ukrainian language in high school. The article focuses on the use of the authenticity principle through its implementation in areas such as «authentic text» and «authentic communication». In the process of characterizing authentic texts, it is important to analyze unclear words and specific structural elements. The stages of the comparative stylistic analysis of the main text and the canonic (final) text are proposed. Authentic communication is defined as the reproduction in Ukrainian language classes of real speech situations relevant for the students’ fu-ture communication (in pedagogical activities and in various life situations). It is implemented through the using of situational exercises and tasks and role-playing games in classes. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject принцип автентичності uk_UA
dc.subject українська мова uk_UA
dc.subject методика навчання української мови uk_UA
dc.subject автентичний текст uk_UA
dc.subject автентична комунікація uk_UA
dc.subject the principle of authenticity en
dc.subject Ukrainian language en
dc.subject Ukrainian language teaching methodology en
dc.subject authentic text en
dc.subject authentic communication en
dc.title Використання автентично-мовних компонентів у процесі навчання української мови в закладах вищої освіти uk_UA
dc.title.alternative Wydawnictwo Naukowe Instytutu Kultury Regionalnej i Badań Literackich im. Franciszka Karpińskiego en
dc.type Book chapter en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу