dc.contributor.author |
Шмайлюк, Юлія |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-02T06:47:05Z |
|
dc.date.available |
2025-04-02T06:47:05Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Шмайлюк Ю. Використання STEAM технологій при вивченні біології у ЗЗСО: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Юлія Шмайлюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 65 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8914 |
|
dc.description.abstract |
Одним із напрямків впровадження інноваційної діяльності в закладах освіти є спрямування на STEАM-освіту. Це освітній напрям, в основі якого лежить ідея міждисциплінарного та прикладного підходу, який посилює складову природничих наук та інноваційних технологій в освітній програмі. STEAM – це інтегрований підхід до навчання, у якому наукові та інженерні концепції вивчаються в контексті реального світу. Метою такого підходу є створення стійкого зв’язку між закладами освіти та суспільством. Мета роботи – дослідити специфіку впровадження інноваційних освітніх технологій STEАM-освіти в освітній процес закладу загальної середньої освіти під час навчання біології. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) |
uk_UA |
dc.title |
Використання STEAM технологій при вивченні біології у ЗЗСО |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
65 |
uk_UA |