dc.contributor.author |
Фурман (Орисик), Анастасія Романівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-07T08:03:21Z |
|
dc.date.available |
2025-04-07T08:03:21Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Фурман (Орисик) А. Р. Читання як складова розвитку іншомовної комунікативної компетентності: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Анастасія Романівна Фурман (Орисик). – Кам’янець-Подільський, 2024. – 102 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8933 |
|
dc.description.abstract |
Одним із важливих видів комунікативно-пізнавальної діяльності людини є читання. Читання іноземною мовою як комунікативне вміння та засіб спілкування є найбільш розповсюдженим способом іншомовної комунікації, яким учні середньої школи мають оволодіти згідно з вимогами Навчальної програми з іноземних мов. У комунікативно орієнтованому викладанні мов важливу роль відіграє формування мовленнєвої компетентності учнів у процесі читання. Мета роботи – охарактеризувати основні види читання та визначити вправи і завдання для формування навичок читання англійською мовою учнів старших класів ЗЗСО, які розвивають критичне мислення та задовольняють іншомовні комунікативні наміри здобувачів освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) |
uk_UA |
dc.title |
Читання як складова розвитку іншомовної комунікативної компетентності |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
102 |
uk_UA |