Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фурман (Орисик), Анастасія Романівна | |
dc.date.accessioned | 2025-04-07T08:03:21Z | |
dc.date.available | 2025-04-07T08:03:21Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Фурман (Орисик) А. Р. Читання як складова розвитку іншомовної комунікативної компетентності: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Анастасія Романівна Фурман (Орисик). – Кам’янець-Подільський, 2024. – 102 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8933 | |
dc.description.abstract | Одним із важливих видів комунікативно-пізнавальної діяльності людини є читання. Читання іноземною мовою як комунікативне вміння та засіб спілкування є найбільш розповсюдженим способом іншомовної комунікації, яким учні середньої школи мають оволодіти згідно з вимогами Навчальної програми з іноземних мов. У комунікативно орієнтованому викладанні мов важливу роль відіграє формування мовленнєвої компетентності учнів у процесі читання. Мета роботи – охарактеризувати основні види читання та визначити вправи і завдання для формування навичок читання англійською мовою учнів старших класів ЗЗСО, які розвивають критичне мислення та задовольняють іншомовні комунікативні наміри здобувачів освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) | uk_UA |
dc.title | Читання як складова розвитку іншомовної комунікативної компетентності | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 102 | uk_UA |