ElarK-PNU

Читання як складова розвитку іншомовної комунікативної компетентності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фурман (Орисик), Анастасія Романівна
dc.date.accessioned 2025-04-07T08:03:21Z
dc.date.available 2025-04-07T08:03:21Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Фурман (Орисик) А. Р. Читання як складова розвитку іншомовної комунікативної компетентності: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Анастасія Романівна Фурман (Орисик). – Кам’янець-Подільський, 2024. – 102 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8933
dc.description.abstract Одним із важливих видів комунікативно-пізнавальної діяльності людини є читання. Читання іноземною мовою як комунікативне вміння та засіб спілкування є найбільш розповсюдженим способом іншомовної комунікації, яким учні середньої школи мають оволодіти згідно з вимогами Навчальної програми з іноземних мов. У комунікативно орієнтованому викладанні мов важливу роль відіграє формування мовленнєвої компетентності учнів у процесі читання. Мета роботи – охарактеризувати основні види читання та визначити вправи і завдання для формування навичок читання англійською мовою учнів старших класів ЗЗСО, які розвивають критичне мислення та задовольняють іншомовні комунікативні наміри здобувачів освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) uk_UA
dc.title Читання як складова розвитку іншомовної комунікативної компетентності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 102 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу