ElarK-PNU

Формування лінгвокраїнознавчої компетентності в закладах загальної середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горевич, Катерина Олександрівна
dc.date.accessioned 2025-04-07T08:33:02Z
dc.date.available 2025-04-07T08:33:02Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Горевич К. О. Формування лінгвокраїнознавчої компетентності в закладах загальної середньої освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Катерина Олександрівна Горевич. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8934
dc.description.abstract Лінгвокраїнознавчий компонент є достатньо мало вивченим елементом опанування іноземної мови натепер. Лінгвокраїнознавча компетентність дає змогу здобувачам освіти набути базу знань щодо фактів та особливостей історії, культури, традицій, політичного устрою, фонових знань, невербальних особливостей комунікації та вплив цієї інформації на світогляд, менталітет та особливості людей, що спілкуються цією мовою. Саме цей елемент навчання дозволить учням у майбутньому стати повноцінними учасниками міжнародної комунікації та впевнено себе почувати серед іншомовного оточення. Мета роботи – встановити теоретико-методологічні характеристики та розробити практичні елементи лінгвокраїнознавчої компетентності на уроках англійської мови в закладах загальної середньої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) uk_UA
dc.title Формування лінгвокраїнознавчої компетентності в закладах загальної середньої освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 101 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу