Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Горевич, Катерина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2025-04-07T08:33:02Z | |
dc.date.available | 2025-04-07T08:33:02Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Горевич К. О. Формування лінгвокраїнознавчої компетентності в закладах загальної середньої освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Катерина Олександрівна Горевич. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8934 | |
dc.description.abstract | Лінгвокраїнознавчий компонент є достатньо мало вивченим елементом опанування іноземної мови натепер. Лінгвокраїнознавча компетентність дає змогу здобувачам освіти набути базу знань щодо фактів та особливостей історії, культури, традицій, політичного устрою, фонових знань, невербальних особливостей комунікації та вплив цієї інформації на світогляд, менталітет та особливості людей, що спілкуються цією мовою. Саме цей елемент навчання дозволить учням у майбутньому стати повноцінними учасниками міжнародної комунікації та впевнено себе почувати серед іншомовного оточення. Мета роботи – встановити теоретико-методологічні характеристики та розробити практичні елементи лінгвокраїнознавчої компетентності на уроках англійської мови в закладах загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) | uk_UA |
dc.title | Формування лінгвокраїнознавчої компетентності в закладах загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 101 | uk_UA |