dc.contributor.author |
Лихо, Елла Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-14T06:35:17Z |
|
dc.date.available |
2025-04-14T06:35:17Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Лихо Е. С. Фрагментація та інтеграція на уроках англійської мови в закладах загальної середньої освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Елла Сергіївна Лихо. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 101 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8961 |
|
dc.description.abstract |
З розвитком нових медіа-технологій у всьому світі, смартфони, планшети, ноутбуки та інші види медіа постійно з’являються в навчальній діяльності. Залежно від внутрішнього втручання та зовнішньої підтримки нових медіа-технологій, з’являється новий стиль навчання, який називається фрагментованим навчанням. Запропонована кваліфікаційна робота доводить те, що з фрагментацією часу і простору, медіа та інформація створюють розподілену навчальну поведінку, яка схильна до формування фрагментованого мислення. Тим часом, модель розосередженого мислення легко продукує розподілену навчальну поведінку. Мета дослідження – встановити особливості інтегративного та фрагментованого навчання англійської мови в закладах загальної середньої освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) |
uk_UA |
dc.title |
Фрагментація та інтеграція на уроках англійської мови в закладах загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
101 |
uk_UA |