DSpace Repository

Фрагментація та інтеграція на уроках англійської мови в закладах загальної середньої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Лихо, Елла Сергіївна
dc.date.accessioned 2025-04-14T06:35:17Z
dc.date.available 2025-04-14T06:35:17Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Лихо Е. С. Фрагментація та інтеграція на уроках англійської мови в закладах загальної середньої освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Елла Сергіївна Лихо. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8961
dc.description.abstract З розвитком нових медіа-технологій у всьому світі, смартфони, планшети, ноутбуки та інші види медіа постійно з’являються в навчальній діяльності. Залежно від внутрішнього втручання та зовнішньої підтримки нових медіа-технологій, з’являється новий стиль навчання, який називається фрагментованим навчанням. Запропонована кваліфікаційна робота доводить те, що з фрагментацією часу і простору, медіа та інформація створюють розподілену навчальну поведінку, яка схильна до формування фрагментованого мислення. Тим часом, модель розосередженого мислення легко продукує розподілену навчальну поведінку. Мета дослідження – встановити особливості інтегративного та фрагментованого навчання англійської мови в закладах загальної середньої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) uk_UA
dc.title Фрагментація та інтеграція на уроках англійської мови в закладах загальної середньої освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 101 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account