dc.contributor.author |
Алєксєєв, Олександр Олексійович |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-14T11:58:47Z |
|
dc.date.available |
2025-04-14T11:58:47Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Алєксєєв О.О. Теоретичні основи організації індивідуальної роботи вчителів фізичної культури в умовах інклюзивної освіти. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції. Кам’янець-Подільський : Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. 2020. С. 211-213. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8970 |
|
dc.description.abstract |
Важливою теоретичною основою в підготовці майбутніх учителів фізкультури до організації індивідуальної роботи з учнями є напрацьований і перевірений досвід практикуючих учителів. Індивідуальна робота з учнями у вивченні більшості шкільних предметів передбачає врахування вчителем рівня знань школярів того чи іншого матеріалу. Так, реалізовуючи індивідуальний підхід до учнів у вивченні фізики, В. Сиротюк і С. Стецик рекомендують організовувати процес навчання таким чином, щоб учні мали змогу самостійно виявити власний рівень «підготовленості, ініціативності, творчих здібностей, засвоєння змісту і об’єму навчального матеріалу». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж |
uk_UA |
dc.title |
Теоретичні основи організації індивідуальної роботи вчителів фізичної культури в умовах інклюзивної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |