Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Алєксєєв, Олександр Олексійович | |
dc.date.accessioned | 2025-04-14T11:58:47Z | |
dc.date.available | 2025-04-14T11:58:47Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Алєксєєв О.О. Теоретичні основи організації індивідуальної роботи вчителів фізичної культури в умовах інклюзивної освіти. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції. Кам’янець-Подільський : Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. 2020. С. 211-213. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8970 | |
dc.description.abstract | Важливою теоретичною основою в підготовці майбутніх учителів фізкультури до організації індивідуальної роботи з учнями є напрацьований і перевірений досвід практикуючих учителів. Індивідуальна робота з учнями у вивченні більшості шкільних предметів передбачає врахування вчителем рівня знань школярів того чи іншого матеріалу. Так, реалізовуючи індивідуальний підхід до учнів у вивченні фізики, В. Сиротюк і С. Стецик рекомендують організовувати процес навчання таким чином, щоб учні мали змогу самостійно виявити власний рівень «підготовленості, ініціативності, творчих здібностей, засвоєння змісту і об’єму навчального матеріалу». | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж | uk_UA |
dc.title | Теоретичні основи організації індивідуальної роботи вчителів фізичної культури в умовах інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |