ElarK-PNU

Теоретичні основи організації індивідуальної роботи вчителів фізичної культури в умовах інклюзивної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Алєксєєв, Олександр Олексійович
dc.date.accessioned 2025-04-14T11:58:47Z
dc.date.available 2025-04-14T11:58:47Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Алєксєєв О.О. Теоретичні основи організації індивідуальної роботи вчителів фізичної культури в умовах інклюзивної освіти. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції. Кам’янець-Подільський : Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. 2020. С. 211-213. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8970
dc.description.abstract Важливою теоретичною основою в підготовці майбутніх учителів фізкультури до організації індивідуальної роботи з учнями є напрацьований і перевірений досвід практикуючих учителів. Індивідуальна робота з учнями у вивченні більшості шкільних предметів передбачає врахування вчителем рівня знань школярів того чи іншого матеріалу. Так, реалізовуючи індивідуальний підхід до учнів у вивченні фізики, В. Сиротюк і С. Стецик рекомендують організовувати процес навчання таким чином, щоб учні мали змогу самостійно виявити власний рівень «підготовленості, ініціативності, творчих здібностей, засвоєння змісту і об’єму навчального матеріалу». uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж uk_UA
dc.title Теоретичні основи організації індивідуальної роботи вчителів фізичної культури в умовах інклюзивної освіти uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу