Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трофимова, Марина Леонідівна | |
dc.date.accessioned | 2025-04-15T06:14:03Z | |
dc.date.available | 2025-04-15T06:14:03Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Трофимова М. Л. Емоційний аспект навчання англійської мови: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Марина Леонідівна Трофимова. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8971 | |
dc.description.abstract | У сучасному освітньому середовищі розвиток емоційного інтелекту учнів стає все більш важливим. Успішне впровадження емоційної складової в навчальний процес не лише підвищує академічні досягнення, але й сприяє гармонійному розвитку особистості учнів, їхньому вмінню ефективно спілкуватися, працювати в команді й адаптуватися до викликів сучасності. Мета роботи – вивчення та аналіз впливу емоційної складової уроку на розвиток мотивації учнів до вивчення англійської мови. Зокрема, досліджено чинники, що впливають на усвідомленість власних емоцій, емпатію, соціальні навички та здатність до успішної комунікації в контексті змішаного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) | uk_UA |
dc.title | Емоційний аспект навчання англійської мови | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 86 | uk_UA |