ElarK-PNU

Емоційний аспект навчання англійської мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трофимова, Марина Леонідівна
dc.date.accessioned 2025-04-15T06:14:03Z
dc.date.available 2025-04-15T06:14:03Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Трофимова М. Л. Емоційний аспект навчання англійської мови: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Марина Леонідівна Трофимова. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8971
dc.description.abstract У сучасному освітньому середовищі розвиток емоційного інтелекту учнів стає все більш важливим. Успішне впровадження емоційної складової в навчальний процес не лише підвищує академічні досягнення, але й сприяє гармонійному розвитку особистості учнів, їхньому вмінню ефективно спілкуватися, працювати в команді й адаптуватися до викликів сучасності. Мета роботи – вивчення та аналіз впливу емоційної складової уроку на розвиток мотивації учнів до вивчення англійської мови. Зокрема, досліджено чинники, що впливають на усвідомленість власних емоцій, емпатію, соціальні навички та здатність до успішної комунікації в контексті змішаного навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) uk_UA
dc.title Емоційний аспект навчання англійської мови uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 86 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу