Короткий опис(реферат):
Образ підлітка, який стикається з різними соціальними, психологічними та емоційними викликами, давно став центральною фігурою багатьох англомовних художніх творів. Підлітковий період є особливо складним етапом людського розвитку, який характеризується як пошуком власної ідентичності, так і протистоянням суспільним нормам та авторитетам. Літературне зображення «проблемного підлітка» відображає не лише особистісні конфлікти цієї вікової групи, але й загострює питання адаптації до соціального середовища, відчуження та власної неповноцінності в очах суспільства. Мета роботи – виявлення та аналіз мовних втілень концепту «проблемний підліток» у англійському художньому дискурсі. Особлива увага приділяється тому, як лінгвістичні та стилістичні засоби використовуються авторами для створення образу підлітка, який стикається з викликами соціальної адаптації, внутрішніми конфліктами та пошуком власної ідентичності.