dc.contributor.author |
Базелюк, Іванна Русланівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-15T07:43:31Z |
|
dc.date.available |
2025-04-15T07:43:31Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Базелюк І. Р. Мовні засоби втілення концепту «проблемний підліток» в англійському художньому дискурсі: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Іванна Русланівна Базелюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 98 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8973 |
|
dc.description.abstract |
Образ підлітка, який стикається з різними соціальними, психологічними та емоційними викликами, давно став центральною фігурою багатьох англомовних художніх творів. Підлітковий період є особливо складним етапом людського розвитку, який характеризується як пошуком власної ідентичності, так і протистоянням суспільним нормам та авторитетам. Літературне зображення «проблемного підлітка» відображає не лише особистісні конфлікти цієї вікової групи, але й загострює питання адаптації до соціального середовища, відчуження та власної неповноцінності в очах суспільства. Мета роботи – виявлення та аналіз мовних втілень концепту «проблемний підліток» у англійському художньому дискурсі. Особлива увага приділяється тому, як лінгвістичні та стилістичні засоби використовуються авторами для створення образу підлітка, який стикається з викликами соціальної адаптації, внутрішніми конфліктами та пошуком власної ідентичності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) |
uk_UA |
dc.title |
Мовні засоби втілення концепту «проблемний підліток» в англійському художньому дискурсі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
98 |
uk_UA |