Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Базелюк, Іванна Русланівна | |
dc.date.accessioned | 2025-04-15T07:43:31Z | |
dc.date.available | 2025-04-15T07:43:31Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Базелюк І. Р. Мовні засоби втілення концепту «проблемний підліток» в англійському художньому дискурсі: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Іванна Русланівна Базелюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 98 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8973 | |
dc.description.abstract | Образ підлітка, який стикається з різними соціальними, психологічними та емоційними викликами, давно став центральною фігурою багатьох англомовних художніх творів. Підлітковий період є особливо складним етапом людського розвитку, який характеризується як пошуком власної ідентичності, так і протистоянням суспільним нормам та авторитетам. Літературне зображення «проблемного підлітка» відображає не лише особистісні конфлікти цієї вікової групи, але й загострює питання адаптації до соціального середовища, відчуження та власної неповноцінності в очах суспільства. Мета роботи – виявлення та аналіз мовних втілень концепту «проблемний підліток» у англійському художньому дискурсі. Особлива увага приділяється тому, як лінгвістичні та стилістичні засоби використовуються авторами для створення образу підлітка, який стикається з викликами соціальної адаптації, внутрішніми конфліктами та пошуком власної ідентичності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) | uk_UA |
dc.title | Мовні засоби втілення концепту «проблемний підліток» в англійському художньому дискурсі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 98 | uk_UA |