dc.contributor.author |
Пенькало, Христина Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-15T08:28:23Z |
|
dc.date.available |
2025-04-15T08:28:23Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Пенькало Х. В. Розвиток навчальної автономії учнів на уроках з англійської мови: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Христина Василівна Пенькало. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 89 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8975 |
|
dc.description.abstract |
Освітні системи в Україні та світі зазнають трансформацій, які стосуються як самої структури, так і її складових: впровадження компетентнісного підходу, орієнтація на студента, зростаюча увага до розвитку м'яких навичок (soft skills) та необхідність навчання протягом усього життя (life-long learning). Інтеграційні та глобалізаційні процеси вплинули на формування ціннісних орієнтирів учнів, які повинні бути готові до нових викликів сучасного світу. Одним із таких викликів є вільне володіння іноземною мовою для успішної професійної кар'єри та досягнення особистих цілей. Це підвищує роль учителів та викладачів іноземних мов, які мають допомагати учням та студентам у розвитку іншомовної комунікативної компетентності. Мета роботи – вивчення навчальної автономії учнів на уроках з англійської мови. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток навчальної автономії учнів на уроках з англійської мови |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
89 |
uk_UA |