Abstract:
На сучасному етапі розвитку суспільства система освіти має бути орієнтована не лише на передачу школярам знань, а й на розвиток усіх аспектів їхньої особистості, їхніх пізнавальних і творчих здібностей. У зв’язку з цим закладам загальної середньої освіти необхідні такі технології, методи та прийоми навчання, які націлені на перетворення процесу вивчення іноземної мови на власне пізнавальний процес, що сприяє розкриттю творчих, інтелектуальних і комунікативних здібностей особистості школяра. Одним із таких методів є метод проєктів. Мета роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні методики навчання творчого монологічного висловлювання з використанням методу проєктів, практичній розробці системи вправ для розвитку умінь творчого монологічного висловлювання та перевірці ефективності даної методики через пробне навчання.